Laadi üles puuduv kliendileht

Rimi kliendileht 16.10.2018 - 12.11.2018 - lk. 29 - ENAM EI KEHTI *

Rimi kliendileht 16.10.2018 - 12.11.2018 - lk. 29 - ENAM EI KEHTI *

1 ... 29 ... 37
Kaupluse Rimi kliendileht - 16.10.2018 - 12.11.2018. Lehekülg 29.
1 ... 29 ... 37

Sirvige seda kauplus Rimi kliendilehte, mis kehtib 16.10.2018 kuni 12.11.2018, et näha uusimaid pakkumisi. Praeguse iganädalase pakkumise 36 lk leiate parimad kaubad kategooriast Toidukaubad. Kui soovite säästa oma järgmistelt ostudelt kaupluses Rimi, ärge unustage tutvuda kliendilehte lehekülgedega 1 kuni 36. Kui soovite sisseoste teha nutikalt ja säästa oma järgmisel ostmisel Rimi kaupluses, ärge jätke tutvumata iganädalase kliendilehega, mis on täis hämmastavaid hindu ja suurepäraseid allahindlusi. Külastage saiti Minu Kataloogid iga päev, veendumaks et teate kõikide lemmikmüüjate pakutavaid kliendilehed.

* Kehtiv ainult sellel reklaamlehel välja toodud kauplustes.
 
 
Mida süüa enne trenni? 29 Enne trenni väldi guuri eineid! Trenni on ebamugav teha, kui oled just enne treeningut söönud suure prae. Soovituslik on süüa tugevamat toitu 2.5-3 tundi enne treeningut ja kergem eine 1.5-1 tund enne trenni. Mida valida salatibaarist endale hamba alla enne trenni? Vali kerged süsiveikud: värsked puuviljad ja marjad, köögiviljad. Ara mine trenni näljane kui hunt! Kindlasti ei ole soovitav trenni teha näljatundega või kui oled olnud päev läbi söömata. Kui inimese keha tunneb nälga, siis on Lisaks sellele, kui lähed tühja köhuga trenni, pole Sul piisavalt energiat ja jõudu lihastes, et korralikult trenni teha. Sellise käitumisega sead ohtu oma tervise. väga raske keskenduda ja ärritutakse kergemini. Enne treeningut ära göö liggett ragvagt ja goolagt toidukraami! Toidu seedimine on protsess, mis vajab palju verd, samuti vajab verd meie organism, kui tegeleme treeninguga. Juhul, kui enne treeningut on söödud kiirtoitu ei saa lihased, mida treenid, vere kaudu piisavalt hapnikku. Seejärel hakkavad lihased glükoosi teisendama energia asemel piimhappeks. Piimhape teeb lihased kangeks ja väsitab, kuid eelkõige on piimhape organismi üks kaitsemehhanismidest - ilma piimhappeta jookseks inimene end hingetuks. Selge on see, et mida vähem piimhapet kehas, mis nõrgestab lihaseid ja pöhjustab väsimust, seda töhusam treening. Kiirtoit, mis on liigselt soolane ja rasvane võib võtta kuni 4 tundi seedimiseks, aeglustades seega normaalset seedeprotsessi Väldh ligatud suhkru jööinigt enne trenni! Suhkrust saadud energia annab vaid korraks energiat juurde, kuid see tunne ei kesta kaua. Suhkrurikas maius või suhkrut sisaldav jook töstab veresuhkru taset hästi kiiresti, kuid see langeb tagasi ka sama kiiresti. Siis võibki juhtuda, et enne trenni tarbitud suhkrust tulnud energia lõpeb otsa keset trenni, jättes Sinu väsinult ja kurnatult treeningut lõpetama. Rohkem artikleid leiad: www.rimi.ee/hea-toit

Kaupluse Rimi kliendilehed

Kõige populaarsemad kliendilehed