Lidl kliendileht - lk. 19 *

1 ...

19

... 33
Kaupluse Lidl kliendileht - soodustooted - mustikad, piim, piimakokteil, porgand, porgandid, salat, triikraud, või. Lehekülg 19.
1 ... 19 ... 33

Sirvige seda kauplus Lidl kliendilehte, mis kehtib - kuni -, et näha uusimaid pakkumisi. Praeguse iganädalase pakkumise 32 lk leiate parimad kaubad kategooriast Toidukaubad. See kauplus Lidl kliendileht pakub sooduspakkumisi enam kui 82 tootele, tagades ostetavatele toodetele parimad hinnad! Kui soovite säästa oma järgmistelt ostudelt kaupluses Lidl, ärge unustage tutvuda kliendilehte lehekülgedega 1 kuni 32. Sellel lehel leiate pakkumised mustikad, piim, piimakokteil, porgand, porgandid, salat, triikraud toote kohta; see kauplus Lidl kliendileht pakub aga paljudele teistele kaupadele allahindlusi, näiteks ahi, banaanid, laps, lastele, või, leib, piimajook, vanilla. Kui soovite sisseoste teha nutikalt ja säästa oma järgmisel ostmisel Lidl kaupluses, ärge jätke tutvumata iganädalase kliendilehega, mis on täis hämmastavaid hindu ja suurepäraseid allahindlusi. Külastage saiti Minu Kataloogid iga päev, veendumaks et teate kõikide lemmikmüüjate pakutavaid kliendilehed.

* Kehtiv kõikides Lidl kauplustes.

Selle kliendilehe tooted

 
 
homm Porgand on suurepärane tervislik suupiste koolilapsele tema igapäevategemiste vahel Lisaks B-, C-, E- ja K-vitamiinidele sisaldavad need rikkalikult teisigi kasvavale organismile vajalikke toitaineid. Selleks, et söömine sujuks mõnusamalt, kasutatakse erinevaid lõikamistehnikaid, valmistades pulkasid, rattaid või kuubikuid. ikusö ögiks Hommikusöök on õpilase kõige olulisem söögikord, mistõttu ei tohiks sellest loobuda. Soovitame keeta lapsele hommikuks putru: tatra-, kaera- või hirsiputru. Pärast pudru söömist jagub lapsel energiat, et oodata ära koolieine. Piim sisaldab täisväärtuslikke valke. Joogiks vali kakao, mis muudab virgeks ja aktiveerib ajutööd, et edukalt õppetöös osaleda. Samal eesmärgil sobib suurepäraselt ka piimakokteil banaaniga. lõuna ks C-vitamiin, kaalium ja raud Kas teadsid? Mustikad on ideaalne tervislik snäkk! Väike kausitäis mustikaid annab kasvavale organismile hulganisti vitamiine ja mineraalaineid nagu C-vitamiin, kaalium ja raud. Ühes portsjonis mustikates on sama palju kiudaineid, kui viilus rukkileivas. Lõunasöök peab kindlasti koosnema 3–4 osast: suupistest, supist, pearoast ja magustoidust. Iga söögi aluseks on supp, mis parandab olulisel määral ainevahetust. Suupisteks sobivad hästi juurviljad või köögiviljasalat, näiteks riivitud porgandid. Salat tekitab isu ja parandab seedekulgla tööd. Pearoa põhiosaks sobib aurutatud või ahjus valmistatud liha või kala. Lisandiks on kõige parem serveerida mitte harjumuspäraseid kartuleid või makarone, vaid hoopis köögivilju või riisi. Õhtuooteks andke lapsele küpsiseid või saiake klaasi mahla, piima, tee või kakaoga. öök õhtus Õhtust tuleks süüa kaks tundi enne magamaminekut. Soovitatav on õhtusöök valmistada köögiviljadest, tangust, piimast, kohupiimast või munadest. Vältida tuleks liha- ja kalatoite. Need toiduained jäävad suhteliselt kauaks makku, mõjudes ergutavalt lapse kesknärvisüsteemile, mis võib häirida und. 18

Muud kaupluse Lidl kliendilehed

Viimased kliendilehed