Sirvige seda kauplus Kaubamaja kliendilehte, mis kehtib - kuni -, et näha uusimaid pakkumisi. Praeguse iganädalase pakkumise 156 lk leiate parimad kaubad kategooriast Kaubamajad. See kauplus Kaubamaja kliendileht pakub sooduspakkumisi enam kui 314 tootele, tagades ostetavatele toodetele parimad hinnad! Kui soovite säästa oma järgmistelt ostudelt kaupluses Kaubamaja, ärge unustage tutvuda kliendilehte lehekülgedega 1 kuni 156. Sellel lehel leiate pakkumised kleit, või toote kohta; see kauplus Kaubamaja kliendileht pakub aga paljudele teistele kaupadele allahindlusi, näiteks tööriistad, või. Kui soovite sisseoste teha nutikalt ja säästa oma järgmisel ostmisel Kaubamaja kaupluses, ärge jätke tutvumata iganädalase kliendilehega, mis on täis hämmastavaid hindu ja suurepäraseid allahindlusi. Külastage saiti Minu Kataloogid iga päev, veendumaks et teate kõikide lemmikmüüjate pakutavaid kliendilehed.
Second Female
RUBRIIK
MÄRK
Second Female
Stine Goya
Stine Goya
stine goya eriline eklektika
Stine Goya teostest on võimatu peatumata mööda minna. Justnimelt teostest!
Õrn suhkruvatiroosa, mis sulandub
üheks äsja tärganud muru elavaloomulise rohelisega… Et efekt oleks veelgi
võimsam, on kogu see imeline koloriit
maalitud erilistele kangastele – struktuursetele ja langevatele. Igal juhul erilistele. „Ma usun värvide ja mustrite
jõudu,“ tunnistab disainer. „Ja ma tahan,
et minu loodud rõivad annaksid naistele
lisajõudu. Need võiksid aidata igal kandjal väljendada tema erilist ja ajatut sisemist mina.“
Stine Goya asutas oma moemärgi
aastal 2006. „Tahtsin teha midagi teistsugust,“ on Goya meenutanud. „Skandinaavia disainiesteetika on olnud aastakümneid sünonüümiks minimalistlikule disainile ja rahulikule gammale. Tahtsin teha midagi eristuvat.“ Naise inspiratsiooniallikaks sai Kopenhaagen kogu selle joviaalsuses
ja elujaatavuses. Värskust ja värvi! Julgust ellu, võiks
kõlada Goya disainimanifest.
Nüüdseks on moemaja käsitsi loodud mustrid ja
vikerkaarekirjud moemängud jõudnud müügile juba
kolmekümnesse riiki üle maailma. Selleks et laienemine ja tootmine oleksid võimalikult jätkusuutlikud,
panustatakse aina enam rohelisse mõtlemisse. Kui teie
armastus saab otsa, siis kingi oma garderoobilemmik
edasi kellelegi, kes võiks seda hinnata sama palju kui
sina, on põhimõte, mille najal toimetatakse.
Stine Goya
50
MOOD
STINE GOYA ja
SECOND FEMALE’i
tooted saadaval
Tallinna Kaubamaja
Naistemaailmas
ning e-poes.
„Ma ei taha, et Stine Goya moemärk eksisteeriks
maailma arvelt, kus elame,“ on moelooja märkinud.
Seepärast on ta võtnud fookusesse nii läbipaistva
tootmisvõrgustiku kui ka materjalid, mis oleksid ühtviisi sõbralikud loodusele ja inimesele. Paar aastat
tagasi valmis ka esimene kapselkollektsioon, mille
esemed on loodud täielikult jätkusuutlikest
materjalidest.
second female: väike maja kopenhaagenis
Kunagine menusari „Väike maja preerias“ võiks vabalt
olla Taani moemärgi Second Female inspiratsiooniallikaks. Millenniumivahetusel asutatud moemärk on heas
mõttes lihtne ja voolav. Vabalt langevad lõiked ja pehmed
toonid – taevasinine ja paekivihall –, saatjaiks käsitsi
loodud mustrid ja ülielusuuruses soojad kudumid.
Mugavus ja enesekindlus on märksõnad, mille suunas
püüeldakse, sest usutakse, et disain, mis kõnetab, on
funktsionaalne ja elegantne, seda pingutuseta.
Vaadates otsa materjalidele, mis Second Female’i
suvekollektsiooni iseloomustavad, võiks tõsta poodiumile orgaanilise puuvilla. Teisisõnu, vali kleit või hoopis
suveülikond – igal juhul oled õigel rajal.
hooaeg
| suvi 2023