Sirvige seda kauplus Kaubamaja kliendilehte, mis kehtib - kuni -, et näha uusimaid pakkumisi. Praeguse iganädalase pakkumise 156 lk leiate parimad kaubad kategooriast Kaubamajad. See kauplus Kaubamaja kliendileht pakub sooduspakkumisi enam kui 314 tootele, tagades ostetavatele toodetele parimad hinnad! Kui soovite säästa oma järgmistelt ostudelt kaupluses Kaubamaja, ärge unustage tutvuda kliendilehte lehekülgedega 1 kuni 156. Sellel lehel leiate pakkumised tööriistad, või toote kohta; see kauplus Kaubamaja kliendileht pakub aga paljudele teistele kaupadele allahindlusi, näiteks t-särgid, või, kleit, või. Kui soovite sisseoste teha nutikalt ja säästa oma järgmisel ostmisel Kaubamaja kaupluses, ärge jätke tutvumata iganädalase kliendilehega, mis on täis hämmastavaid hindu ja suurepäraseid allahindlusi. Külastage saiti Minu Kataloogid iga päev, veendumaks et teate kõikide lemmikmüüjate pakutavaid kliendilehed.
MÄRK
Gestuz
SAMSØE &
SAMSØE ja
GESTUZi
tooted saadaval
Tallinna ja Tartu
Kaubamaja
Naistemaailmas
ning e-poes.
Gestuz
Gestuz
kangakudumisest ostjani kellelegi liiga. Vähem
oluline pole ka keskkonnamõjude minimeerimine,
mille käigus on võetud kasutusele näiteks päikese
paneelid ja masinad, mis vajavad töötamiseks
vähem energiat.
Moemärgi keskmes on uskumus, et parim viis
minimeerida toote halba mõju planeedile on
pikendada selle eluiga. Seepärast kasutataksegi
disaini elluviimisel vaid kõrge kvaliteediga kangaid
ja detaile, mis on tõestanud oma vastupidavust. Seda
kõige selleks, et saaksid eset pikalt armastada.
gestuz: väikese kiiksuga klassikud
2008. aastal disainer Sanne Sehestedi poolt asutatud
moemärk Gestuz kombineerib mõnuga vintaaži
võnkeid ja boheemlaslikke nüansse. Must ja valge
teevad koostööd uhutud toonide malbe iluga.
Gestuzi filosoofiaks on juba 15 aastat olnud soov
rõhutada – mitte varjutada – naise sisemist jõudu,
sedasama põlemist, mis liigutab vajaduse korral kasvõi
mägesid. „Ma tahan tuua naiste garderoobi kaasaegset
hooaeg
| suvi 2023
Gestuz
rock’n’roll’i!“ on Sehested avaldanud. Tööriistad
selleks on ta leidnud varasemate kümnendite poolt kuulsaks mängitud siluettidest,
mis evivad muretust ja rätsepmeistrite
vilumust, mida siis mõne uue kavala detaili
või nüansiga heas mõttes raputada.
„Mulle meeldivad klassikalised esemed,
aga need peavad olema väikese kiiksuga,“
on disainer nentinud. „Kui ma kannan
lihtsalõikelist kleiti, siis tõmban peale
lohvaka vormiga biker’i-tagi – see tasakaalustab komplekti naiselikkust. Ma ei taha,
et klassika oleks igav, et minu välimus
oleks
igav.
Armastan
kvaliteetesemeid ja teen seda ka 20 aasta pärast.
Minu stiil ei muutu iga trendituulega.“
Viimast põhimõtet on Sehested rakendanud ka Gestuzi kollektsioone luues. Kui
midagi teha, siis nõnda, et seda saaks ja ka
tahaks kanda aasta või ka aastakümnete
pärast.
Ühtviisi olulised on nii materjalid kui ka tööprotsess. Viimase puhul on esikohal töötajate
tervis ja heaolu. Kemikaale, mis võiks kahjustada
rõivaste loojaid või kandjate tervist, tootmisel ei
kaasata. Ehkki moemärgil endal ei ole ühtegi
tehast, jälgitakse hoolega, et tootmispaigad, millega koostööd tehakse, vastaksid nii keskkonna- kui
ka töötajate tervise ja turvalisuse nõuetele.
Umbes 80% Gestuzi rõivastest on loodud sertifitseeritud materjalidest ning loobutud on angooravilla
ja karusnaha kasutamisest. Hiljuti avas moemärk ka
edasimüügiplatvormi, et pikendada juba ringluses
olevate rõivaste eluiga.
MOOD
49