Sirvige seda kauplus Kaubamaja kliendilehte, mis kehtib - kuni -, et näha uusimaid pakkumisi. Praeguse iganädalase pakkumise 156 lk leiate parimad kaubad kategooriast Kaubamajad. See kauplus Kaubamaja kliendileht pakub sooduspakkumisi enam kui 314 tootele, tagades ostetavatele toodetele parimad hinnad! Kui soovite säästa oma järgmistelt ostudelt kaupluses Kaubamaja, ärge unustage tutvuda kliendilehte lehekülgedega 1 kuni 156. Sellel lehel leiate pakkumised Dior, Dsquared2, Gucci, Hermès, Ralph Lauren, royal, või toote kohta; see kauplus Kaubamaja kliendileht pakub aga paljudele teistele kaupadele allahindlusi, näiteks Estée Lauder, Dsquared2, Maison Margiela. Kui soovite sisseoste teha nutikalt ja säästa oma järgmisel ostmisel Kaubamaja kaupluses, ärge jätke tutvumata iganädalase kliendilehega, mis on täis hämmastavaid hindu ja suurepäraseid allahindlusi. Külastage saiti Minu Kataloogid iga päev, veendumaks et teate kõikide lemmikmüüjate pakutavaid kliendilehed.
ELUSTIIL
võimalust saada osa luksusmärgi aurast taas uue nurga
alt. Põnevaid elamusi saab ka lähemalt, näiteks Šotimaa kõige luksuslikumalt rongilt Royal Scotsman.
Soetades endale mitte just kõige soodsama rongipileti,
on igal rongisõitjal teiste teenuste hulgas võimalus
külastada ka Diori luksuslikku spaad. Ihaldusväärsed kaubamärgid on jõudnud palju kaugemale logost käekotil…
tagavara emotsiooniostudeks. Soov kuuluda nende
edukate hulka on kindlasti üks põhjuseid, miks kallid
kaubamärgid meile meeldivad. Küsimus on, kas hinna
taga ongi vaid unistus „paremast elust“ või on seal
midagi enamat?
elu ostud
Tegelikult on see kvaliteet, mis paneb inimesi
eelistama üha kallima hinnaklassi tooteid. 2022.
aastal uuriti Inglismaal 500 kaubamärgi põhjal
inimeste ostukäitumist ning üllatuslikult selgus, et kiirmood on kaotamas liidripositsiooni.
Kõrgema hinnaga toodete tarbimiskasv oli 6%
kiirem kui masstoodangul, nii et olenemata
majanduslikust madalseisust või just tänu sellele
on inimesed hakanud eelistama kvaliteeti kvantiteedile, sooviga soetada tooteid, mis kestaks
kogu elu. Seda veendumust toetab ka asjaolu, et
üha enam kolitakse luksusmärkide tootmist Euroopasse. Eesmärk on tuua traditsioonilised käsitööoskused taas moe keskmesse, et luua
kvaliteetseid ja unikaalseid tooteid.
luksuse definitsioon
Kas see on kallis, sest see on eriline? Või on see
eriline, sest see on kallis? Õige on mõlemat pidi ja
luksus on midagi, mida kõik endale lubada ei saa.
Luksustoodete limiteeritus, kõrge kvaliteet ja
kauakestev disain moodustavad kokku kõrgema
hinna. Maailmas, kus on nii palju masstoodangut ja mittekvaliteetset rämpsu, tekib kõigis
meis vajadus millegi unikaalse ja erilise järele
ning see on ka põhjus, miks luksuskaubamärkidel läheb paremini kui kunagi varem.
2023. aasta esimeses kvartalis avaldasid
rõõmustavaid majandusandmeid nii Hermès kui ka Louis Vuitton, kelle müüginäitajad kasvasid aasta alguses keskmiselt
20%. Ralph Lauren, Dior, Gucci ja Missoni
on vaid mõned nimed, kes on hiljuti avanud uued esinduspoed.
Miks luksuskaubamärgid meie meeli
kõditavad? Uuringud on näidanud, et luksusmärkide peamiseks sihtrühmaks on jõukad lasteta
täiskasvanud. Sinna kuuluvad kuulsused, investorid,
ettevõtjad ja ettevõtete juhtivtöötajad. Kokkuvõttes
inimesed, kelle igakuised sissetulekud võimaldavad
mõnusat äraelamist ning kelle pangakontol on alati
30
ÜLD
eksklusiivselt kaubamajas
Dsquared2
Tallinna Kaubamajas saab alates eelmise aasta kevadest külastada eksklusiivsete moemärkide ala, mis
asub otse Naistemaailma südames. Esindatud on
kaubamärgid, mis jõuavad meile Pariisi, Londoni,
Milano ja New Yorgi moelavadelt ning mida Eestis on
raske mujalt leida. Hinnaklassilt kallimad kaubamärgid vastavad just sellistele omadustele, mida eespool
mainisime – kvaliteet, unikaalsus ja eripära. Mis
moepärleid eksklusiivalalt leiab?
hooaeg
| suvi 2023