Coop kliendileht - 07.09.2022 - 30.11.2022 - lk. 30 *

30 / 81

Kaupluse Coop kliendileht - 07.09.2022 - 30.11.2022 - soodustooted - head, või. Lehekülg 30.
30 / 81

Sirvige seda kauplus Coop kliendilehte, mis kehtib 07.09.2022 kuni 30.11.2022, et näha uusimaid pakkumisi. Praeguse iganädalase pakkumise 80 lk leiate parimad kaubad kategooriast Toidukaubad. See kauplus Coop kliendileht pakub sooduspakkumisi enam kui 445 tootele, tagades ostetavatele toodetele parimad hinnad! Kui soovite säästa oma järgmistelt ostudelt kaupluses Coop, ärge unustage tutvuda kliendilehte lehekülgedega 1 kuni 80. Sellel lehel leiate pakkumised head, või toote kohta; see kauplus Coop kliendileht pakub aga paljudele teistele kaupadele allahindlusi, näiteks aeg, deodorant, hoiukast, neutral, plekk. Kui soovite sisseoste teha nutikalt ja säästa oma järgmisel ostmisel Coop kaupluses, ärge jätke tutvumata iganädalase kliendilehega, mis on täis hämmastavaid hindu ja suurepäraseid allahindlusi. Külastage saiti Minu Kataloogid iga päev, veendumaks et teate kõikide lemmikmüüjate pakutavaid kliendilehed.

* Kehtiv kõikides Coop kauplustes.

Näita rohkem

Selle kliendilehe tooted

 
 
Tervis Keha ja meel vormi Erinevad liikumispraktikad, nagu jooga ja pilates, koguvad üha enam populaarsust. Millega on aga täpsemalt tegu ja mis on nende erinevus? Joogast-pilatesest räägib treener Marie Pullerits, kes annab ka kasulikke nõuandeid, millega saab igaüks kodus alustada. TOIMETAS: Taavet Kase FOTOD: Kristiina Männik-Kivi, Mona Porila 30 HETK Mis on jooga ja pilatese erinevus? Mõlema puhul on laiemas tähenduses tegemist keha ja meele treeningutega. Liikumine matil (pilatese puhul ka masinal) on rahulikumas tempos ja lisaks korrektsele tehnikale pööratakse suurt tähelepanu üldisele enesetundele, hingamisele ja keskendumisele käesolevale hetkele. Jooga võib laiemas mõttes tähendada ka filosoofiat või erinevaid meditatsioonipraktikaid, kehatöö kontekstis on tegemist erinevatel asenditel põhineva liikumispraktikaga, millel on tänaseks lugematu hulk erinevaid stiile. Pilates on muuhulgas ka joogast inspireeritud funktsionaalne treeningsüsteem, mille lõi 20. sajandi alguses saksa treener Joseph Pilates. Pilateses liigutakse süvalihaseid treenides järk-järgult suurema- Marie Pullerits te pindmiste lihasgruppideni, et saavutada kehahoiu ja liikumise üle kontroll. Pilatese peamised treeningpõhimõtted on korrektne keha asetus (nn jõujaam), keskendumine, kontroll, täpsus, hingamine ja sujuvus. Kellele sellised liikumispraktikad sobivad? Jooga aitab tugevdada keha, arendab liikuvust, tasakaalu, tähelepanu- ja keskendumisvõimet ning mõjub vaimule rahustavalt. Liikumise ja hingamise juhitud koordineerimine võimaldab läbi keskendumise ka meeleolu ja mõttevoogu reguleerida. Pilatese abil tugevdatakse eelkõige sügaval asetsevaid kõhu- ja seljalihaseid, aga ka tuharaid ja reielihaseid, ning arendatakse head rühti. Süsteemne lihastreening toimub koos venituste ja sirutustega.

Muud kaupluse Coop kliendilehed

Viimased kliendilehed