Coop kliendileht - ENAM EI KEHTI - lk. 5 *

thumbnail - Coop kliendileht.
5 / 81

* Kehtiv kõikides Coop kauplustes.

Näita rohkem
 
Juhtkiri 7.06.2022–31.08.2022 Ajakirjas näidatud tooted on saadaval järgmistes kauplustes: Laagri Maksimarket Lasnamäe Maksimarket Põlva Maksimarket Pärnu Maksimarket Rakvere Maksimarket Paide Maksimarket Sillamäe Maksimarket Tartu Lõunakeskuse Maksimarket Tartu Eedeni Maksimarket Tartu Kvartali Maksimarket Viljandi Maksimarket Võru Maksimarket Narva Maksimarket Jõhvi Maksimarket Miiduranna Konsum Raudalu Konsum Jüri Konsum Haapsalu Kaubamaja Konsum Lembitu Konsum Kivilinna Konsum Ujula Konsum Mõisavahe Konsum Ja valikuliselt saadaval ka järgmistes Konsumi kauplustes: Türi, Akadeemia, Sõpruse, Linnamäe, Aruküla, Kehra, Kuusalu, Loksa, Raasiku, Muraste, Pae, Tikste, Valga (Siili), Sindi, Hiiu, Tormi, Käina, Uuemõisa, Tammiste, Port Arturi Konsum. Teostus: Ekspress Meedia AS Peatoimetaja: Irmeli Karja Projektijuht: Jaanika Kivvit Kujundaja: Marju Viliberg Väljaandja: Coop Eesti Keskühistu [email protected], telefon 661 3014 Projekti meeskond: Martin Miido, Kaili Kahl, Liis Leppik Reklaamimüük: [email protected] www.coop.ee Coop tähistab 120. sünnipäeva ”E t elu ülalpidamine kalliks kippus minema ja kohalikud kaupmehed alaväärtuslikku kaupa kalli hinnaga müüsid, siis taheti tarvitajate ühisuse asutamisega seda parandada" – nii põhjendati Eesti esimese tarbijaühistu asutamist Antslas, mis tähistab tänavu juunis oma 120. aastapäeva. Ilmselt ei aimanud need 17 talumeest 1902. aastal, millele nad aluse panid, kui otsustasid rahad kokku panna ja tuua ise välismaalt vikatid heinateo tegemiseks. Kiirelt jõuti järeldusele, et samal moel on kasulik tuua muudki kaupa ja esimene Coopi ühistu oligi sündinud. Kogukondlikud algatused on alati ellu kutsutud eesmärgiga lahendada endi jaoks üheskoos mõni kitsaskoht ja 120 aasta tagune tegu võimaldas hakata Antsla inimestel ostma vajalikku kaupa liigse vaheltkasuta. Mõte oli sedavõrd hea, et sarnaseid ühistuid hakati rajama mujalgi piirkondades üle Eesti. On imekspandav, et isegi kaks maailmasõda ja võõras riigikord ei murdnud ETK ühistuid, vaid hoopis vastupidi – isegi okupatsioonivõim mõistis, et väljakujunenud ühistute koostöövaim on võimeline lahendama paljusid kaupade kättesaadavuse probleeme ning hoolimata ümbernimetamisest ETKVLiks ja organisatsiooni ümberstruktureerimisest säilitati osaliselt siiski oma iseseisvus. Öeldakse, et ajalool on kombeks korduda. Taasiseseisvumise järel sisenesid Eesti turule taas erakaupmehed – see oli hea, sest konkurents sundis kõiki kaupmehi kiiremini arenema ja kasvama ning sellest on kõige rohkem võitnud just kliendid. Meie piirkondlikud ühistud on aga jällegi täitmas kogukondlikku rolli, arendades kaupluseid ja toetades kogukonna jaoks olulisi ettevõtmisi kohalikul tasandil. Pärast seda kui kuus aastat tagasi võtsime kasutusele ühise kaubamärgi Coop, on ka kliendid hakanud meie piirkondlikke ühistute kaupluseid paremini ühe grupina tajuma. Läbi 120 aasta oleme näinud ja teinud Eesti kaubanduses väga palju ja ootaks põnevusega, kuidas areneb kaubandus järgneva 120 aasta jooksul. Palju õnne Coopi 19 ühistu 70 000 liikmele, 6000 töötajale, 600 000 püsikliendile ja kõigile, kes meiega koos on seda teed käinud. Roman Provotorov Antsla Tarbijate Ühistu juhataja Foto: Coop Esikaanefoto: Tiina Annamaa Trükk: Kroonpress HETK 5

Muud kaupluse Coop kliendilehed

Viimased kliendilehed